Limitarea reclamelor țintite

Dată

Parlamentul European a votat o propunere legislativă prin care se dorește limitarea practicilor invazive ale marilor companii, în condițiile în care acestea colectează date cu caracter personal pentru a li se prezenta internauților reclame „țintite”, adaptate preferințelor lor. 530 de parlamentari europeni au fost de-acord cu această propunere, 78 au votat împotrivă, iar 80 au absentat de la ședința în cadrul căreia a fost dezbătută această propunere. Platformele precum Google, Amazon sau Meta nu vor mai putea colecta date despre rasa, religia sau orientarea sexuală a utilizatorilor, astfel încât să le prezinte acestora reclame țintite. În plus, dacă noua lege trece de Consiliul European, este prevăzut ca rețelele de socializare și site-urile vizate să îndepărteze reclamele false și produsele contrafăcute. Legea conține un amendament care îi protejează și pe minori. Companiilor nu le va mai fi permis să colecteze date despre aceștia. Sunt prevăzute și sancțiuni pentru companiile care încalcă regulile. Acestea pot ajunge până la 6% din cifra de afaceri. Pentru ca legea să intre în vigoare este necesară aprobarea Consiliului European. Negocierile încep în 31 ianuarie.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Informații Utile

Agenda zilei, luni, 27 mai 2024

Agenda zilei, luni, 27 mai 2024
Emisiuni

Modernizarea infrastructurii universitare – VOX

Ministerul Educației a demarat un proces de consultare publică pentru Ghidul solicitantului referitor la apelul II de proiecte din cadrul Planului Național de Reformă și ...
Emisiuni

73 de km de cale ferată electrificați în 30 de ani – VOX

Căile Ferate Române se află într-o situație dificilă, așa cum este de fapt tot sistemul feroviar din țară. Spre deosebire de vestul Uniunii Europene, în ...
Emisiuni

Cod galben de furtuni – VOX

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o atenţionare Cod galben de vreme instabilă, valabilă până la orele serii în zone din şapte judeţe

Alte
știri