Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.
Obiceiurile din pandemie
Dată
- 25.01.22
DISTRIBUIE
Expoziția de Pictură Colectivă „Conexiuni”, la Timișoara – MozaiQub
martie 28, 2024
Când vine vorba de artă, e uimitor cum putem explora diferite tipuri de "conexiuni". În acest context, sâmbătă, 30 martie, va avea loc vernisajul expoziției ...
Omul care dă viață lemnului – MozaiQub
martie 27, 2024
Se spune că meseria este brățară de aur, însă pe care tot mai puțini sunt cei care o poartă. Lumea este într-o continuă schimbare și ...