Obiceiurile din pandemie

Dată

Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Emisiuni

Expoziția de Pictură Colectivă „Conexiuni”, la Timișoara – MozaiQub

Când vine vorba de artă, e uimitor cum putem explora diferite tipuri de "conexiuni". În acest context, sâmbătă, 30 martie, va avea loc vernisajul expoziției ...
Actualitate

Agenda zilei, joi, 28.03.2024

Emisiuni

Omul care dă viață lemnului – MozaiQub

Se spune că meseria este brățară de aur, însă pe care tot mai puțini sunt cei care o poartă. Lumea este într-o continuă schimbare și ...
Actualitate

Agenda zilei, miercuri, 27.03.2024

Alte
știri