Obiceiurile din pandemie

Dată

Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Emisiuni

”Ziua internațională a securităîii și sănătății în muncă”

Angajatorii se întâlnesc lsediul ITM Timiș din localitatea Giroc, luni, 29 aprilie, de la ora 11:00 pentru a marca ”Ziua internaţională a securităţii și sănătăţii ...
Emisiuni

Radu Pieloiu, tobarul din familia Subcarpați – Povești cu Cântec

Născut în 1987 în Timișoara, Radu Pieloiu a studiat la Colegiul Național de Artă Ion Vidu, după care a terminat Conservatorul și a devenit cunoscut ...
Informații Utile

Agenda zilei, vineri, 26.04.2024

Agenda zilei, vineri, 26.04.2024
Actualitate

Primele norme ale UE privind combaterea violenţei împotriva femeilor – VoxQub

Parlamentul European a făcut un pas istoric prin adoptarea primei directive la nivel european care stabilește un set minim de norme pentru combaterea violenței împotriva ...

Alte
știri