Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

Obiceiurile din pandemie
Dată
DISTRIBUIE
Reforma pensiilor de serviciu pentru magistrați – VoxQub
septembrie 3, 2025
Guvernul și-a asumat răspunderea pentru un proiect de lege care prevede reformarea pensiilor de serviciu ale magistraților, în cadrul unui pachet fiscal-bugetar. Printre cele mai ...
Precizările RAR privind înmatricularea vehiculelor non-UE – VoxQub
septembrie 3, 2025
RAR a clarificat procedura de înmatriculare pentru autoturismele importate din afacerea non-UE, subliniind că aceste vehicule trebuie să treacă printr-o omologare individuală pentru a putea ...
Filmările Gărzii de Mediu vor putea fi folosite ca probe în instanță – VoxQub
septembrie 3, 2025
Într-o măsură menită să întărească lupta împotriva infracțiunilor de mediu, autoritățile române au anunțat că filmările și fotografiile realizate de comisarii Gărzii de Mediu vor ...
Guvernul promite reducerea facturilor la energie cu 25% în 2025 – VoxQub
septembrie 3, 2025
După o perioadă în care facturile la energie au crescut semnificativ, Guvernul român promite o reducere de 25% a acestora în următorul an. Măsurile incluse ...