Obiceiurile din pandemie

Dată

Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

DISTRIBUIE

Producție

Studio

Transmisiuni

Actualitate

Reforma pensiilor de serviciu pentru magistrați – VoxQub

Guvernul și-a asumat răspunderea pentru un proiect de lege care prevede reformarea pensiilor de serviciu ale magistraților, în cadrul unui pachet fiscal-bugetar. Printre cele mai ...
Actualitate

Precizările RAR privind înmatricularea vehiculelor non-UE – VoxQub

RAR a clarificat procedura de înmatriculare pentru autoturismele importate din afacerea non-UE, subliniind că aceste vehicule trebuie să treacă printr-o omologare individuală pentru a putea ...
Actualitate

Filmările Gărzii de Mediu vor putea fi folosite ca probe în instanță – VoxQub

Într-o măsură menită să întărească lupta împotriva infracțiunilor de mediu, autoritățile române au anunțat că filmările și fotografiile realizate de comisarii Gărzii de Mediu vor ...
Actualitate

Guvernul promite reducerea facturilor la energie cu 25% în 2025 – VoxQub

După o perioadă în care facturile la energie au crescut semnificativ, Guvernul român promite o reducere de 25% a acestora în următorul an. Măsurile incluse ...

Alte
știri