Digitalizare în domeniul HoReCa

Dată

Mulţi patroni de hoteluri şi pensiuni au înţeles că trebuie să-şi regândească afacerile în 2022, ca să îşi poată păstra clienţii în cazul unui nou val de infectări. Aproximativ 30 la sută din operatorii HoReCa au stat mai mult închişi anul trecut şi au rămas fără angajaţi, iar soluţia pentru ei este digitalizarea. Au trecut la recepţioneri virtuali, iar accesul în camere se va face printr-o simplă scanare a telefonului pentru a reduce interacţiunea umană. Este una dintre soluţiile patronilor care vor să facă economii şi renunţă la angajaţi. Aşa se reduce interacţiunea, dar şi riscul de infectare.
Dacă înainte de pandemie industria HoReCa cuprindea 40.000 de firme româneşti şi avea 5 miliarde de euro cifra de afaceri, după primul an de restricţii profitul restaurantelor şi hotelurilor a scăzut cu 77%.
Potrivit unui studiu, aportul industriei HoReCa la produsul intern brut este de 5,07%. Impactul financiar din TVA este de peste 3 % , impactul social de 0,91% prin salariile date angajaţilor şi un impact financiar indirect prin intermediul furnizorilor şi investiţiilor de 0,74%.
Guvernul a alocat două miliarde şi jumătate de lei ca să ajute industria ospitalităţii. Din cei 10.000 patroni de hoteluri, restaurante şi pensiuni care au aplicat în program, 8.300 au primit banii în luna decembrie.

DISTRIBUIE

Reclama Ta

Reclama Ta

Reclama Ta

Actualitate

Deschiderea Timișoara 2023 – MozaiQub

Deschiderea oficială a programului Timişoara Capitală Culturală Europeană 2023, care are loc pe 17-19 februarie, este precedată de o diversitate de evenimente care invită publicul să intre în atmosfera de sărbătoare culturală.

Actualitate

Garda de la Timișoara – QubArena

Ceremonial de schimbare a gărzii la Timișoara.

Actualitate

Victimele traficului de persoane – MozaiQub

De mai bine de 15 ani, România este țara europeană cu cel mai mare număr de cetățeni UE victime ale traficului de persoane și cu grupări de infracționalitate organizată în continuă creștere, care acționează tot mai sofisticat, unele fiind conectate la rețele internaționale puternice

Actualitate

Ce strategie de promovare are Timișul? – QubArena

Promovarea și dezvoltarea turismului județului Timiș sunt priorități.

Alte
știri

Abonează-te la newsletter-ul nostru