Obiceiurile din pandemie

Dată

Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Emisiuni

10 Mai, moștenirea regală a României – MozaiQub

Ziua de 10 Mai are o semnificație deosebită în istoria României, marcând trei evenimente importante: începutul domniei lui Carol I, proclamarea independenței față de Imperiul ...
Actualitate

Vestul țării duce lipsă acută de șoferi de camioane – VoxQub

Criza șoferilor de camioane se adâncește în vestul țării. În județul Arad, deficitul s-a dublat în ultimii doi ani, ajungând la aproximativ 1.500 de posturi ...
Actualitate

Cerșetorii revin în centrul Timișoarei – VoxQub

Cerșetoria a redevenit o problemă vizibilă în centrul Timișoarei, odată cu încălzirea vremii.
Actualitate

Elevii din clasele mici intră în febra testărilor – VoxQub

Evaluările Naționale pentru clasele a II-a, a IV-a și a VI-a încep marți, 13 mai 2025, în toate școlile din România.

Alte
știri