Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

Obiceiurile din pandemie
Dată
DISTRIBUIE
Povești și arome din Banat – MozaiQub
octombrie 16, 2025
Aroma sarmalelor fierte în oale de lut și poveștile care însoțesc fiecare rețetă fac parte dintr-un patrimoniu culinar pe care proiectul „Sarmale, oale și taclale” ...
Sarmale, oale si taclale – MozaiQub
octombrie 16, 2025
Proiectul „Sarmale, oale și taclale” își propune să readucă în prim-plan patrimoniul culinar al Banatului, valorificând rețetele tradiționale și poveștile care le însoțesc.
Moartea unei biserici, semnele lăcomiei umane – MozaiQub
octombrie 16, 2025
În Munții Apuseni, satul Geamăna a fost aproape complet înghițit de apele toxice ale unui lac de decantare rezultat din exploatarea minieră a cuprului. Fotograful ...
Giroc extinde rețelele de apă și canalizare – VoxQub
octombrie 16, 2025
Consiliul local al comunei Giroc, din zona metropolitană a Timișoarei, a aprobat un proiect de extindere a rețelelor de apă și canalizare, finanțat integral din ...