Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

Obiceiurile din pandemie
Dată
DISTRIBUIE
Plăcuțele de înmatriculare vor ajunge direct acasă – VoxQub
septembrie 1, 2025
Începând cu 17 septembrie 2025, șoferii din România vor putea solicita livrarea plăcuțelor de înmatriculare direct la adresa dorită, prin intermediul platformei oficiale a Direcției ...
Plata cu ora pentru profesori ar putea fi diferențiată între rural și urban – VoxQub
septembrie 1, 2025
Ministerul Educației ia în calcul diferențierea plății cu ora pentru profesori, în funcție de mediul în care aceștia predau, începând cu anul școlar 2026.
Opt spitale vor rămâne finanțate prin PNRR – VoxQub
septembrie 1, 2025
Guvernul a decis ca doar opt dintre cele 24 de spitale noi planificate să fie construite cu fonduri din PNRR, restul urmând să fie realizate ...
Pasajul Suprateran din Craiova se redeschide înainte de începerea școlii – VoxQub
septembrie 1, 2025
După mai multe luni de lucrări, Pasajul Suprateran „km 0” din Craiova se va redeschide înainte de începerea noului an școlar, oferind astfel o ușurare ...