Obiceiurile din pandemie

Dată

Pandemia ne-a crescut apetitul, însă ne-a reorganizat timpul liber. Dacă în primul an de criză sanitară ne-am transformat cu toţii în chefi în propriile bucătării, în al doilea au crescut cu 20 la sută vânzările la produsele semipreparate sau gata gătite. În timpul restricţiilor, şi singurătatea şi-a spus cuvântul. Doi din zece români şi-au luat un animal de companie. Şi aspectul fizic a contat mai mult, anul trecut. Vânzările produselor de înfrumuseţare au crescut cu 20%, după ce, la începutul pandemiei au scăzut cu 6 procente. La polul opus, s-au aflat produsele de îngrijire a casei, unde vânzările au stagnat, ca urmare a stocurilor de dezinfectanţi pe care le-au făcut românii, în primul an de criză sanitară.

DISTRIBUIE

MARMOTA VIDEO Studio

MARMOTA VIDEO Clipuri si promovare

Centrul Medical Sanofam

Emisiuni

Povești și daruri de la Moș Nicolae – MozaiQub

Pe șase Decembrie, bucuria și emoția plutesc în aer, iar așteptarea copiilor crește cu fiecare clipă. Moș Nicolae aduce cu el daruri și zâmbete, amintindu-ne ...
Emisiuni

ARTfel de Jurnal – Rilke

În ediția de astăzi a emisiunii ARTfel de Jurnal, Veronica Kirchner vorbește despre poetul Rilke, acompaniată de Ildiko Gabos și Șerban Foarță.
Emisiuni

Povești cu cântec în familie: Ana și Johnny Kui

Ana Kui a devenit cunoscută grație videoclipului care a comprimat istoria muzicii românești în nouă minute, realizat alături de Beck Corlan și Marta Cotuna, iar ...
Actualitate

Copiii își pregătesc ghetuțele pentru Moș Nicolae – VoxQub

În ajunul zilei de 6 decembrie, copiii din întreaga țară își curăță ghetuțele și le așază cu emoție lângă uși sau ferestre, așteptând să fie ...

Alte
știri