Peste 2,2 milioane de facturi care nu cuprindeau compensarea şi plafonarea de la 1 noiembrie, au fost stornate, urmând ca un număr egal de noi facturi recalculate să fie emise, conform unui comunicat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Comisarii ANPC au finalizat 94 de acţiuni de control, în întreaga ţară, alte 100 aflându-se în curs de derulare, şi au fost aplicate sancţiuni contravenţionale în valoare de 645.000 lei, la care s-au adăugat 4 propuneri de încetare a practicilor comerciale incorecte în raport cu consumatorii şi măsura recalculării tuturor facturilor care nu respectă prevederile legii.
ANPC a constatat şi nerespectarea termenului de răspuns la solicitările de încheiere a contractelor de furnizare pentru energie electrică şi gaze naturale, punând consumatorii în situaţia de a nu cunoaşte statusul contractului o perioadă de până la 60 de zile.
Verificările vor continua până pe data de 31 martie 2022.
Controale ANPC
Dată
DISTRIBUIE
Crimele morale, rețelele tăcerii și indiferență din azilele de bătrâni – QubArena
decembrie 15, 2025
Acesta este al doilea episod dedicat mărturiilor cutremurătoare din azilul din Lenauheim și din casa clandestină din Cenad – un caz care a explodat în ...
Deva comemorează Revoluția Română prin ceremonii oficiale și manifestări culturale – VoxQub
decembrie 15, 2025
În municipiul Deva, autoritățile locale și instituțiile culturale vor organiza o serie de manifestări dedicate Revoluției Române, menite să onoreze sacrificiul celor care au contribuit ...
Hunedoara marchează evenimentele din 89’ – VoxQub
decembrie 15, 2025
Municipiul Hunedoara va marca Revoluția Română printr-o serie de evenimente dedicate memoriei eroilor și reafirmării valorilor libertății câștigate în decembrie 1989.



