Peste 2,2 milioane de facturi care nu cuprindeau compensarea şi plafonarea de la 1 noiembrie, au fost stornate, urmând ca un număr egal de noi facturi recalculate să fie emise, conform unui comunicat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Comisarii ANPC au finalizat 94 de acţiuni de control, în întreaga ţară, alte 100 aflându-se în curs de derulare, şi au fost aplicate sancţiuni contravenţionale în valoare de 645.000 lei, la care s-au adăugat 4 propuneri de încetare a practicilor comerciale incorecte în raport cu consumatorii şi măsura recalculării tuturor facturilor care nu respectă prevederile legii.
ANPC a constatat şi nerespectarea termenului de răspuns la solicitările de încheiere a contractelor de furnizare pentru energie electrică şi gaze naturale, punând consumatorii în situaţia de a nu cunoaşte statusul contractului o perioadă de până la 60 de zile.
Verificările vor continua până pe data de 31 martie 2022.
Controale ANPC
Dată
DISTRIBUIE
Microbuze școlare ecologice pentru elevii din Dolj – VoxQub
decembrie 10, 2025
Consiliul Județean Dolj a început distribuirea microbuzelor școlare ecologice către localitățile din județ, în cadrul proiectului „Transport școlar verde pentru elevii din județul Dolj”, finanțat ...
Deva introduce bilete digitale în transportul public – VoxQub
decembrie 10, 2025
Călătorii din municipiul Deva își pot achiziționa biletele de transport public prin SMS sau prin scanarea unui cod QR în autobuzele locale, informează primăria.
AJOFM Dolj reamintește șomerilor indemnizați ce obligații au pentru a evita debitele – VoxQub
decembrie 10, 2025
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Dolj le reamintește persoanelor care beneficiază de indemnizație de șomaj că au mai multe obligații care trebuie respectate ...
România activează sistemul EES la frontieră: scanarea feței și a amprentelor pentru non-UE – VoxQub
decembrie 10, 2025
România a pus în funcțiune sistemul Entry/Exit System la punctele externe de trecere a graniței.



