Zeci de sesizări ale devenilor, nemulțumiți de activitatea asociațiilor de proprietari, ajung, în fiecare an, la Compartimentul Asociații de Proprietari al Direcției de Asistență Socială Deva. Oamenii reclamă, în general, nereguli pe listele de plată sau la calculul cheltuielilor. Ei au dreptul să cunoască toate aspectele legate de activitatea asociației de proprietari și au acces la orice document. Ei au dreptul de a contesta lista de plată în termen de 10 zile de la afișare, pot solicita recalcularea cotelor de întreținere și pot beneficia de reparația părților comune ori de a solicita eliberarea de adeverințe din care să rezulte dacă apartamentul înregistrează datorii la cotele de întreținere. Potrivit legii, orice solicitare a proprietarilor de apartamente trebuie adresată, în scris, președintelui asociației de proprietari, care are obligația de a răspunde, tot în scris, în termen de 10 zile de la primirea solicitării. În lipsa unui răspuns în termenul legal sau în cazul unui răspuns nesatisfăcător din partea asociației, proprietarii de apartamente se pot adresa, în scris, Direcției de Asistență Socială Deva – Compartimentul Asociații de Proprietari ori să sesizeze instanța de judecată. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0755.878.637.
Acces la documentele proprietarilor
Dată
- 30.06.21
DISTRIBUIE
Stingătorul de incendii – ştim sau nu să îl folosim? – MozaiQUB
aprilie 19, 2024
Stingătoarele de incendii ne pot salva viaţa în multe cazuri şi este bine să le avem la îndemână în momentul în care ne aflăm într-o ...
Modificări pentru profesorii corectori – VoxQub
aprilie 19, 2024
Profesorii corectori de la Evaluarea Națională și examenul național de Bacalaureat 2024 vor fi în centre de examen, nu vor mai putea evalua lucrările elevilor ...
Generația Z, mai mult decât niște stereotipuri – VoxQub
aprilie 19, 2024
Când vorbim despre Generația Z, gândurile noastre se îndreaptă spre o serie de preocupări și stereotipuri legate de tinerii din ziua de azi. Smartphone-urile, rețelele ...