Fructele cu coaja lemnoasă, deliciu pentru sănătate

Dată

Fructele cu coaja lemnoasă precum nucile, migdalele, fisticul, alunele de padure, nucile de Macadamia îmbunătășesc starea de spirit, sunt bogate în nutrienți și antioxidanti, ajută la pierderea în greutate, mențin inima sănătoasă și reduc riscul apariției unor afecțiuni cum este cancerul. Foarte puține persoane sunt obișnuite să consume fructe cu coaja lemnoasă, pentru că se tem de grăsimile și caloriile pe care acestea le conțin. Ar trebui însă să știm că dacă le includem în dietă vom beneficia de un aport de proteine, fibre, vitamine și minerale. Nucile luptă cu succes împotriva inflamațiilor. protejează organismul de apariția bolilor de inimă, a cancerului și de îmbătrânirea prematură. Nucile sunt, de asemenea, bogate în acizi grași Omega-3 și sunt o variantă la uleiul de pește. O gustare care să includă câteva nuci poate reduce simptomele sindromului premenstrual. Comparativ cu restul fructelor care au coaja lemnoasă, migdalele sunt bogate în fibre, în vitamina E, conțin zinc, fosfor, calciu, acid folic și fier. Migdalele ne pot ajuta să pierdem din kilogramele în plus, dacă le includem în regimul alimentar. Fructele de caju sunt bogate în fier și zinc, ajută la livrarea oxigenului în toate celulele, și previn anemia. Zincul crește imunitatea și întărește vederea. Caju-ul este, de asemenea, o foarte bună sursă de magneziu, îmbunătățește memoria, diminuează intensitatea migrenelor și reduce tensiunea arterială. Nucile pecan previn formarea plăcilor în arterele coronariene. Consumul lor ajută la scăderea nivelului colesterolului rău cu aproape 33%. Mineralele care se regăsesc în fistic sunt benefice oaselor, sângelui, țesutului muscular și dinților. Fibrele ajută la digestie și grăbesc instalarea senzației de sațietate. Alunele de pădure conțin și ele grăsimi mononesaturate care îmbunătățesc sănătatea cardiovasculară și ajută la gestionarea diabetului de tip II. Alunele de pădure sunt bogate în vitamina E care mențin pielea sănătoasă și reduc riscul de demență. Femeile aflate la menopauză care înlocuiesc carnea din dieta lor cu alternative vegetale reduc riscul de deces prematur, potrivit cercetărilor. Înlocuirea cărnii roşii, a puiului, produselor lactate, ouălor şi peştelui cu fructe cu coaja lemnoasă este corelată cu o reducere drastică a riscului de deces prematur. Riscul este redus cu 11%, dacă este înlocuită carnea roşie şi cu 12% – produsele lactate.
Așadar, chiar dacă sunteți carnivori și nu vreți să înlocuiți în totalitate carnea cu fructele cu coajă lemnoasă, încercați să le introduceți treptat în dietă, iar beneficiile nu vor întârzia să apară.

DISTRIBUIE

Reclama Ta

Reclama Ta

Reclama Ta

Actualitate

România nu a intrat în Spațiul Schengen – MozaiQub

România, care așteaptă intrarea în Schengen de 11 ani, nu intră în spațiul european de liberă circulație nici de această dată, deși a avut sprijinul a 26 de state membre ale UE.

Actualitate

Premiera filmului „Phoenix – Povestea”- MozaiQub

Premiera filmului „Phoenix – Povestea” a avut loc la Timișoara, la Cinema Victoria, în prezența unui public numeros.

Actualitate

Casa lui Moș Crăciun – VOX

Casa lui Moș Crăciun s-a deschis în Parcul Central din Dumbrăvița. Cu multă bucurie și emoție, copiii l-au întâmpinat pe Moș Crăciun și s-au bucurat de prezența lui.

Actualitate

Epilepsia- o boală, nu un stigmat – Rețeta Compensată

Epilepsia nu este o raritate în România. De altfel, statisticile arată că nici mai mult, nici mai puţin de jumătate de milion de români sunt afectaţi de această boală a creierului.

Alte
știri

Abonează-te la newsletter-ul nostru