Contribuabilii mici și mijlocii au obligația de a conecta la distanță aparatele de marcat electronice fiscale până în data de 30 Noiembrie 2021, anunță Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Craiova. Scopul conectării aparatelor este transmiterea de date fiscale către Agenția Națională de Administrare Fiscală. Nerespectarea obligației de conectare constituie contravenție și se sancționează cu amendă între 8.000 și 10.000 de lei. Informații cu privire la procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale pot fi găsite pe site-ul www.anaf.ro.
Termen limită pentru conectarea aparatelor de marcat electronice
Dată
DISTRIBUIE
Povești cu cântec alături de Daniel Tudor – Povești cu Cântec
octombrie 9, 2026
Artistul timișorean Daniel Tudor a lansat mai multe melodii care au avut succes și a devenit cunoscut datorită prestației sale în cadrul concursului Vocea României, ...
Idei care schimbă viitorul – iQub
octombrie 9, 2026
Descoperim invențiile și poveștile oamenilor care transformă ideile în inovații, la Salonul Internațional de Invenții și Inovații „Traian Vuia” de la Timișoara. Discutăm cu inventatori, ...
Concediu pentru însoțitorii pacienților oncologici – VoxQub
octombrie 9, 2026
Persoanele care însoțesc pacienți oncologici adulți ar putea beneficia de concediu medical și indemnizație inclusiv pentru investigațiile medicale, nu doar pentru intervenții chirurgicale și tratamente. ...
Firmele care nu depun bilanțul pe 2025 riscă inactivarea fiscală – VoxQub
octombrie 9, 2026
Firmele care nu au depus situațiile financiare anuale pentru 2025 mai au timp până la 2 noiembrie 2026 să își îndeplinească obligația. După această dată, ...



