Conform Coaliției aflate la guvernare, 1 ianuarie vine cu prețuri mai mari, dar aduce și creșteri salariale. De la 1 ianuarie, salariul minim brut pe economie va crește la 2.550 de lei, majorarea fiind de 10,9%. În mână, oamenii vor primi 1.524 de lei, adică cu 138 de lei mai mult decât în prezent. Această majorare va desființa salariul minim pentru studii superioare, a cărui valoare brută este de 2.350 de lei. În ședința Coaliției, nu a mai fost agreată o majorare a salariului minim pentru studii superioare. În domeniul construcțiilor, salariul minim diferențiat nu a înregistrat nicio creștere, rămânând la 3.000 de lei brut. În prezent, sunt 1.970.000 salariați cu contracte de muncă active și normă întreagă, cu salariul mai mic de 2.550 lei.
Salariul minim brut va fi mărit
Dată
DISTRIBUIE
Sănătate la muncă, grijă pentru viață – Viața în echilibru
noiembrie 11, 2026
În această ediție „Viața în echilibru”, vorbim despre medicina muncii și rolul controalelor medicale în prevenirea problemelor de sănătate. Apoi, continuăm cu rubrica „Din culisele ...
Dominic Fritz pierde prima etapă a procesului privind mandatul – VoxQub
noiembrie 11, 2026
Prima decizie în procesul privind încetarea mandatului de primar al Timișoarei a fost pronunțată miercuri, 11 noiembrie. Tribunalul Timiș a respins cererea lui Dominic Fritz ...
AQUATIM la datorie: intervenția în cazul unei avarii – VoxQub
noiembrie 11, 2026
În spatele alimentării cu apă, zi de zi, se află o întreagă activitate de monitorizare, întreținere și intervenție. Atunci când apare o defecțiune la rețea, ...
Primele burse din acest an școlar intră pe 20 noiembrie – VoxQub
noiembrie 11, 2026
Elevii vor primi vineri, 20 noiembrie, primele burse din anul școlar 2026-2027. Plata va acoperi lunile septembrie și octombrie, astfel că banii pentru cele două ...



