Sute de mii de elevi nu pot participa la orele online nici acum în al doilea an școlar, din pandemie. Sunt aproape un sfert de milion cei care nu au dispozitive, deși Ministerul Educației a împărțit tot atâtea tablete.
Când au făcut necesarul, autoritățile au numărat toate aparatele mobile din gospodării, inclusiv telefoanele părinților fără să ia în calcul faptul că aceștia nu le lasă acasă când pleacă la serviciu sau că nu se pot conecta la platformele online. Alți 200 mii elevi nu au acces la internet. În necesarul de tablete transmis de Ministerului Educației la începutul pandemiei, nu au intrat toţi copiii fără dispozitive. Conform procedurilor stabilite de minister și inspectoratele școlare, dacă în familie era un telefon, se consideră că elevul poate participa la ore. Școala online accentuează decalajul între cei care au resurse şi familiile care nu au aceste posibilităţi. La începutul pandemiei, inspectoratele din ţară au achiziţionat şi distribuit 250 de mii de tablete, însă în realitate, nevoia era aproape dublă.
Sute de mii de elevi nu pot participa la orele online
Dată
- 15.11.21
DISTRIBUIE
Omul orchestră – povestea unei vieți – QubArena
aprilie 23, 2024
Lansarea cărții Omul orchestră a jurnalistului, regizorului și scriitorului Răsvan Popescu, îi invită pe cititori să descopere etapele profesionale ale acestuia în contextul diferitelor perioade ...
14% din bugetul unei familii se cheltuie pe energie – VoxQub
aprilie 23, 2024
14% din bugetul unei familii formate din două persoane care au un venit mediu pe economie se cheltuie în prezent pe energie şi combustibili. Iar ...
România, printre ţările cu cel mai ridicat deficit guvernamental – VoxQub
aprilie 23, 2024
Deficitul guvernamental în Uniunea Europeană a crescut uşor anul trecut, de la 3,4% din PIB în 2022, până la 3,5%, iar România se numără printre ...