Învăţământul online sau la distanţă, produce, din punct de vedere educaţional, un efect similar celui al vacanţei de vară, arată un studiu efectuat de o universitate din Germania. Evoluţia medie a competenţelor în perioada închiderii şcolilor din primăvara anului 2020 se caracterizează prin stagnare, afirmă Andreas Frey, profesor de psihologie pedagogică la Universitatea Goethe din Frankfurt. Studiul relevă o scădere mai pronunţată a competenţelor în rândul copiilor şi adolescenţilor proveniţi din familii vulnerabile din punct de vedere social. Studiul mai arată că diviziunea între săraci şi bogaţi s-a adâncit şi mai mult în timpul primelor închideri ale şcolilor din cauza pandemiei. Cercetarea a fost întocmită pe baza unor date din întreaga lume referitoare la evoluţia pregătirii elevilor în perioadele în care pandemia COVID-19 a impus închiderea şcolilor şi trecerea la învăţământul online.
Școala online la fel ca vacanța de vară
Dată
DISTRIBUIE
Studenții pot raporta anonime hărțuirea în universități – VoxQub
noiembrie 27, 2025
Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România anunță un pas important în protecția studenților, proiectul de ordin care modifică Regulamentul-cadru privind funcționarea comisiilor de etică ...
Fotografia își depășește limitele la Timișoara – VoxQub
noiembrie 27, 2025
Timișoara găzduiește în perioada 3–14 decembrie expoziția „Orizont Experimental”, un proiect care invită publicul să descopere fotografia dintr-o perspectivă inedită. Evenimentul transformă Bastionul Theresia într-un ...
Scade numărul cererilor pentru ajutorul de încălzire la Arad – VoxQub
noiembrie 27, 2025
Numărul cererilor pentru ajutorul de încălzire în sezonul rece a scăzut semnificativ în Arad. Până la 20 noiembrie 2025, au fost depuse 898 de cereri, ...
Proces pentru vânzarea celor 15.000 mp din Insulița Jiului – VoxQub
noiembrie 27, 2025
Vânzarea a 15.000 de metri pătrați din Insulița Jiului, considerată de mulți drept o parte importantă a patrimoniului local, a ajuns în instanță. Decizia autorităților ...



