Organizarea timpului la locul de muncă – MozaiQub

Dată

Organizarea eficientă a timpului la birou este o abilitate esențială indiferent de poziția ierarhică și asigură îndeplinirea la timp a sarcinilor profesionale. Majoritatea angajaților ajung măcar o dată să fie stresați și să stea peste program, iar acest lucru se întâmplă adesea pentru că nu reușesc să-și organizeze eficient timpul pe parcursul zilei de lucru.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Emisiuni

Expoziția de Pictură Colectivă „Conexiuni”, la Timișoara – MozaiQub

Când vine vorba de artă, e uimitor cum putem explora diferite tipuri de "conexiuni". În acest context, sâmbătă, 30 martie, va avea loc vernisajul expoziției ...
Actualitate

Agenda zilei, joi, 28.03.2024

Emisiuni

Omul care dă viață lemnului – MozaiQub

Se spune că meseria este brățară de aur, însă pe care tot mai puțini sunt cei care o poartă. Lumea este într-o continuă schimbare și ...
Actualitate

Agenda zilei, miercuri, 27.03.2024

Alte
știri