Organizarea eficientă a timpului la birou este o abilitate esențială indiferent de poziția ierarhică și asigură îndeplinirea la timp a sarcinilor profesionale. Majoritatea angajaților ajung măcar o dată să fie stresați și să stea peste program, iar acest lucru se întâmplă adesea pentru că nu reușesc să-și organizeze eficient timpul pe parcursul zilei de lucru.
Organizarea timpului la locul de muncă – MozaiQub
Dată
- 10.03.23
DISTRIBUIE
Expoziția de Pictură Colectivă „Conexiuni”, la Timișoara – MozaiQub
martie 28, 2024
Când vine vorba de artă, e uimitor cum putem explora diferite tipuri de "conexiuni". În acest context, sâmbătă, 30 martie, va avea loc vernisajul expoziției ...
Omul care dă viață lemnului – MozaiQub
martie 27, 2024
Se spune că meseria este brățară de aur, însă pe care tot mai puțini sunt cei care o poartă. Lumea este într-o continuă schimbare și ...