MozaiQub cu Adina Benghea – Ep. 2

Dată

Zilnic, avem „n” sarcini de îndeplinit, sărim de la una la alta încercând să facem cât mai multe, cât mai repede. Pe lângă faptul că acumulăm frustrări pentru că nu ne ies toate, uităm de noi, de ce este în jurul nostru, de momentul prezent, de aici și acum. Iar situația este cu atât mai complicată atunci când avem copii. Dacă doriți să aflați câteva remedii pentru fruntea noastră încrețită, vă propun să faceți cunoștiință cu Adina Benghea care aduce în atenția noastră ce am uitat și ne învață… ce avem nevoie să învățăm. Poate suna puțin filosofic sau confuz, dar până la finalul emisiunii veți înțelege. Pe scurt, vă mai spun doar că pedagogia STURZ a fost dezvoltată începând cu anul 2007, prin contribuţia a mii de copii, părinţi şi profesionişti în domeniul educaţiei, psihologiei şi psihiatriei, al căror scop principal este oferirea unor soluţii educaţionale care să completeze educaţia din familie, de la grădiniţă sau de la şcoală cu abilităţile de viaţă necesare fiecărui copil pentru a trăi fericit.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Actualitate

România nu poate renunța încă la termocentralele pe cărbune – VoxQub

România nu poate renunța deocamdată la termocentralele pe cărbune, deoarece nu există suficiente capacități alternative de producție a energiei.
Actualitate

Grindina a făcut prăpăd în Dolj și Mehedinți – VoxQub

Furtunile violente au lovit din nou județele Dolj și Mehedinți, lăsând în urmă distrugeri uriașe. Codul roșu de vreme rea a adus grindină de mari ...
Actualitate

Se reduc posturi la Consiliul Județean Timiș – VoxQub

Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș prevede desființarea a 51 de posturi, însă doar 19 dintre acestea sunt ocupate, ceea ce înseamnă că 19 angajați ...
Actualitate

Peste 9.000 de posturi titularizabile în 2025 – VoxQub

Ministerul Educației a anunțat că în cadrul concursului național de titularizare din 2025 vor fi disponibile aproximativ 9.200 de posturi titularizabile la nivel național.

Alte
știri