Acces la documentele proprietarilor

Dată

Zeci de sesizări ale devenilor, nemulțumiți de activitatea asociațiilor de proprietari, ajung, în fiecare an, la Compartimentul Asociații de Proprietari al Direcției de Asistență Socială Deva. Oamenii reclamă, în general, nereguli pe listele de plată sau la calculul cheltuielilor. Ei au dreptul să cunoască toate aspectele legate de activitatea asociației de proprietari și au acces la orice document. Ei au dreptul de a contesta lista de plată în termen de 10 zile de la afișare, pot solicita recalcularea cotelor de întreținere și pot beneficia de reparația părților comune ori de a solicita eliberarea de adeverințe din care să rezulte dacă apartamentul înregistrează datorii la cotele de întreținere. Potrivit legii, orice solicitare a proprietarilor de apartamente trebuie adresată, în scris, președintelui asociației de proprietari, care are obligația de a răspunde, tot în scris, în termen de 10 zile de la primirea solicitării. În lipsa unui răspuns în termenul legal sau în cazul unui răspuns nesatisfăcător din partea asociației, proprietarii de apartamente se pot adresa, în scris, Direcției de Asistență Socială Deva – Compartimentul Asociații de Proprietari ori să sesizeze instanța de judecată. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0755.878.637.

DISTRIBUIE

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Reclama ta aici

Emisiuni

Importanța colectării și reciclării pentru mediul înconjurător – MozaiQub

Colectarea este un proces important în susținerea unui mod de viață mai responsabil față de mediul înconjurător.
Emisiuni

Importanța păstrării tradițiilor – MozaiQub

Aproape sau la distanță, în timpuri mai liniștite sau marcate de incertitudine, sărbătorile ne aduc mereu mai aproape de familie, de credință, de chemarea de ...

Cum și pentru cine se face turism?

Cum și pentru cine se face turism?
Actualitate

Programul special de sărbători, la QubTV!

Urmărește programul special de sărbători, la QubTV!

Alte
știri