Angajatorii sunt obligați să majoreze salariul minim brut pe țară la 4.325 de lei lunar, începând cu data de 1 iulie 2026. Noua valoare, stabilită prin hotărâre de guvern, nu include sporuri sau alte adaosuri și ridică tariful orar la 25,949 lei, calculat la un program normal de muncă. Măsura vizează toate companiile care au încheiate contracte de muncă raportate la vechiul prag salarial.
Salariul minim brut crește de la 1 iulie – VoxQub
Dată
DISTRIBUIE
Povești cu cântec alături de Bella Luna și Florin Pop Magda
noiembrie 13, 2026
Bella Luna este o artistă talentată și versatilă, care a impresionat juriul și publicul la „Vocea României” cu vocea sa puternică și interpretările pline de ...
124 de persoane, descoperite muncind la negru în Timiș – VoxQub
noiembrie 13, 2026
124 de persoane, descoperite muncind la negru în Timiș - VoxQub
România ar putea rămâne cu 15 județe – VoxQub
noiembrie 13, 2026
România ar putea rămâne cu 15 județe - VoxQub
Fără 15 ani de cotizare, fără pensie – VoxQub
noiembrie 13, 2026
Fără 15 ani de cotizare, fără pensie - VoxQub



