Comisia Europeană și rețeaua autorităților naționale de protecție a consumatorilor au transmis companiei care deține WhatsApp o scrisoare, solicitându-i să clarifice modificările pe care le-a efectuat în 2021 privind condițiile sale de utilizare și politica sa de confidențialitate. Comisarul european pentru Justiție a declarat că WhatsApp trebuie să se asigure că utilizatorii înțeleg cu ce sunt de acord și modul în care se utilizează datele lor cu caracter personal, în special în cazul în care acestea sunt partajate cu parteneri de afaceri. Întrebările sunt menite să clarifice: dacă li se furnizează consumatorilor informații suficient de clare cu privire la consecințele deciziei lor de a accepta sau de a refuza noile condiții de utilizare a serviciilor companiei și corectitudinea notificărilor transmise de WhatsApp în cadrul aplicației, care îi determină pe consumatori să accepte noile condiții și politica de confidențialitate. Comisia și autoritățile de protecție a consumatorilor sunt, de asemenea, preocupate de schimbul de date cu caracter personal ale utilizatorilor între WhatsApp și părți terțe sau alte societăți Meta..WhatsApp trebuie să reacționeze, până la sfârșitul lunii februarie, transmite comisarul european pentru justiție.

WhatsApp, în dialog cu Comisia Europeană
Dată
DISTRIBUIE
Vot cu surprize în Consiliul Județean pentru Aeroportul Arad – VoxQub
iunie 18, 2025
Consilierii județeni din Arad au respins două dintre cele patru propuneri pentru Consiliul de Administrație al Aeroportului Arad. Numirile, de regulă o formalitate, au fost ...
Protest simbolic în educație prin grevă japoneză – VoxQub
iunie 18, 2025
Sindicatele din educație anunță grevă japoneză miercuri, în școli, biblioteci universitare și institute de cercetare, fără a afecta desfășurarea orelor sau a examenelor.
Nemulțumiri în educație – MozaiQub
iunie 17, 2025
Profesorii și cercetătorii din România se pregătesc să-și arate nemulțumirea. În fața unor măsuri care le-ar putea tăia drepturile și le-ar crește volumul de muncă, ...