Peste 2,2 milioane de facturi care nu cuprindeau compensarea şi plafonarea de la 1 noiembrie, au fost stornate, urmând ca un număr egal de noi facturi recalculate să fie emise, conform unui comunicat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Comisarii ANPC au finalizat 94 de acţiuni de control, în întreaga ţară, alte 100 aflându-se în curs de derulare, şi au fost aplicate sancţiuni contravenţionale în valoare de 645.000 lei, la care s-au adăugat 4 propuneri de încetare a practicilor comerciale incorecte în raport cu consumatorii şi măsura recalculării tuturor facturilor care nu respectă prevederile legii.
ANPC a constatat şi nerespectarea termenului de răspuns la solicitările de încheiere a contractelor de furnizare pentru energie electrică şi gaze naturale, punând consumatorii în situaţia de a nu cunoaşte statusul contractului o perioadă de până la 60 de zile.
Verificările vor continua până pe data de 31 martie 2022.
Controale ANPC
Dată
- 20.01.22
DISTRIBUIE
Importanța colectării și reciclării pentru mediul înconjurător – MozaiQub
aprilie 30, 2024
Colectarea este un proces important în susținerea unui mod de viață mai responsabil față de mediul înconjurător.
Importanța păstrării tradițiilor – MozaiQub
aprilie 30, 2024
Aproape sau la distanță, în timpuri mai liniștite sau marcate de incertitudine, sărbătorile ne aduc mereu mai aproape de familie, de credință, de chemarea de ...
Programul special de sărbători, la QubTV!
aprilie 30, 2024
Urmărește programul special de sărbători, la QubTV!